Indul a strandszezon

A mozgás szabadsága!

2018.06.25.

Ilyenkor még nagyobb figyelmet kap a testtartás.

Gyakran találkozunk szépen kidolgozott testekkel is, mégsem tudja egészségesen “hordani” a tulajdonosa.

Néhány alap amivel törekedhetsz a helyes tartásra

1. fejtetőről nyújtózz meg
2. vállakat lazán hátra és lefelé húzd
3. mellkast enyhén emeld meg; mindezt úgy hogy a hátad, derekad ne feszüljön meg közben…sőt minnél lazább legyen.

A csípődet ezután igazítsd úgy hogy a feneked enyhe tónusba kerüljön – enyhén tartson, ettől kerekebb is lesz – a testsúlyod pedig a talpadon középtájékra kerüljön.

Ha magadtól nem megy, nagyon szívesen segítünk ennek elsajátításában személyes és kiscsoportos óráinkon is.

Legfrissebb bejegyzések…

Magyar Pilates gépek

Magyar Pilates gépek

A Fűzy Pilates System elérhető áron kínál magas minőségű, tartós Pilates gépeket.  Fűzy Pilates System Olyan...

bővebben
Top 5 Pilates gyakorlat

Top 5 Pilates gyakorlat

Végezd naponta, garantált a hatás!  Hosszú évek tapasztalata alapján az alábbi  Pilates gyakorlatok bírnak a...

bővebben

Pin It on Pinterest

Share This